About Me

My Photo
ALIFALFI
Kami adalah pengedar sah SHAKLEE SID 894763
View my complete profile
Powered by Blogger.

PM/SMS

019-5889416/012-5404687

FANPAGES

ALIFF CORNER
Posted by ALIFALFI Wednesday, February 8, 2017

KELEBIHAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER BERBANDING KOLAGEN2 LAIN DI PASARAN
===================================

🌹Dihasilkan dari kolagen ikan dihidrolisis adalah yang terulung
🌹Ia dianggap satu penyelesaian yang mudah, selamat dan ideal bagi membantu merangsang pertumbuhan kolagen dalam kulit
🌹Kolagen hidrolisis adalah suplemen pelbagai fungsi yang berpotensi untuk meningkatkan pengurangan pelbagai penyakit dan mengatasi masalah fizikal Ia adalah dari jenis kolagen1.
🌹Mengandungi berat molekul rendah daripada 1000 dalton dan adalah lebih mudah dicerna dan cepat diserap ke dalam usus berbanding dengan kolagen kompleks dari kambing,lembu seberat 400 000 dalton.
🌹Menyediakan predigested collagen telah dicernakan dahulu dan cepat diserap.
Kolagen ikan dapat mempertahankan bentuk struktur asalnya iaitu rangkaian `Triple Helix', struktur bentuk yang sama terdapat pada kolagen manusia. Ini merupakan penemuan terpenting abad ini .
🌹Memperbaiki konsentrasi hydrooxyproline (HyPro).
🌹Menyediakan asid amino yang penting yang sering tiada dalam pemakanan.Ia mengandungi 20 asid amino, termasuk 8 daripada 9 asid amino essential (tidak ada tryptophan).
🌹Memberikan nisbah asid amino yang diperlukan untuk pembentukan kolagen dalam badan.Menyediakan asid amino bebas dan peptida.
🌹Menyediakan prolin yang secara khusus diperlukan oleh tubuh untuk membina struktur tissue, dan untuk mengekalkan fungsi sel..
🌹Mengandungi arginin yang membantu tidur dan meningkatkan prestasi bersukan
🌹Mengandungi asid amino yang menggalakkan tubuh untuk meningkatkan pembentukan otot.Lebih banyak otot tanpa lemak meningkatkan kadar metabolisme .Ini mencepatkan kadar pembakaran lemak .

Lemak yang terbakar daripada peningkatan otot tanpa lemak diubah menjadi tenaga. Akibatnya, ramai orang merasai peningkatan tenaga sepanjang hari kerana tubuh mereka dengan cepat menggunakan lemak sebagai sumber tenaga.
🌹Mengandungi glucosamin dan asid hailuronik semulajadi yang menyokong baikpulih tissue penyokong terutamanya pada sendi.
🌹Menyediakan penampungan air badan dan mengoptimakan penghidratan. Kesannya melembabkan dan meningkatkan kekenyalan serta ketegangan kulit.
🌹Merupakan bahan yang baik untuk pemakanan ahli sukan.Ini penting bagi olahragawan untuk memulihkan kadar protein selepas latihan.
🌹Mempercepatkan process pemulihan kecederaaan
🌹Meningkatkan kewaspadaan mental, kejernihan mental, konsentrasi.
🌹Ia boleh membentuk dan menegangkan badan.
🌹Peningkatan tahap tenaga sesuai untuk pelan penurunan berat badan.
🌹Memelihara dan menguatkan rambut dan kuku.
🌹Ia membantu menegang kulit dalam melambatkan penuaan. Ia memberikan keseimbangan nitrogen positif yang penting dalam menyokong nutrisi bagi generasi usia seperti hilangnya kolagen dan kerosakan tulang rawan
🌹Hati manusia juga memproses kolagen hidrolisis sebagai karbohidrat kompleks, yang mengimbangi gula dalam darah dan meningkatkan tahap tenaga.
🌹Kajian klinikal awal menunjukkan pengambilan kolagen ikan pada sukatan yang betul selama 66 hari mampu memperbaiki penuaan kulit sebanyak 80%.

Fuh!! Banyak betul kelebihan kolagen shaklee ni...jom grab

Whatsapp 0195889416
Whatsapp 0195889416

Whatsapp 0195889416


0 comments

Post a Comment

FEATURED VIDEO

Followers