About Me

My Photo
ALIFALFI
Kami adalah pengedar sah SHAKLEE SID 894763
View my complete profile
Powered by Blogger.

PM/SMS

019-5889416/012-5404687

FANPAGES

ALIFF CORNER

JOM AWET MUDA DENGAN VIVIX

Posted by ALIFALFI Sunday, December 8, 2013

Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
 
Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 


Perlindungan anti Oksidan
Vivix adalah sejenis antioksidan yang kuat yang menghalang lebih daripada 1,000,000 hits radikal bebas kepada setiap sel dalam badan anda setiap hari. Tetapi itu hanya permulaan. Antosianin polifenol dalam Vivix telah ditunjukkan sebagai antioksidan yang kuat lebih 150 flavonoid tested.19 Dalam bertindak, mengikut makmal Brunswick, Vivix skor jauh melebihi 5000 pada skala ORAC

Menyokong Kesihatan Otak
Dengan sokongan untuk otak anda, anda boleh merealisasikan fokus yang lebih besar, lebih cepat tindak balas yang perlahan dengan umur dan keupayaan untuk bekerja dengan lebih produktif. Bahawa memori keluli perangkap yang anda telah belia anda dapat kembali membenarkan anda untuk berfikir dengan lebih jelas dan ingat hampir dan seperti yang anda lakukan sebagai seorang kanak-kana.

DNA perlindungan
Vivix membantu menghalang 1000000 serangan radikal bebas bahawa setiap sel dalam badan anda mendapat tiap-tiap hari. Percuma serangan radikal boleh merosakkan pangkalan data genetik sel, mewujudkan “typo” yang boleh menjejaskan fungsi sel dan panjang umur.

Menyokong Kesihatan Jantung
Penyelidik Klinik Mayo melaporkan bahawa resveratrol boleh membantu mencegah kerosakan saluran darah, mengurangkan kolestrol “jahat” dan mengelakkan pembekuan darah.
 
Resveratrol juga menawarkan perlindungan untuk jantung dan otak anda daripada kerosakan yang disebabkan oleh serangan jantung atau angin ahmar. Ia menghalang phosphoinositide 3-kinase enzim. Ini bermakna anda dapat serangan jantung atau strok dan mengalami lebih kurang atau tiada kerosakan yang berkekalan.
 
Kesihatan mata
Antosianin polifenol dalam Vivix membantu mencegah katarak, glaukoma dan degenerasi makular berkaitan dengan usia
 
Kencing manis
Polyphenols dalam Vivix mencegah degenerasi sel pankreas mengurangkan risiko penyakit kencing manis
 
Kanser paru-paru.
Para penyelidik dari Jabatan Penyelidikan dan Penilaian Kaiser Permanente mendapati bahawa perokok yang minum segelas atau dua wain merah sehari, melaporkan 60 peratus risiko kanser paru-paru berkurangan.
 
Kanser
Proanthocyanidins membunuh sel-sel kanser dan menghalang pertumbuhan kanser payudara manusia, paru-paru perut, dan sel-sel leuchemia sehingga 73%. Telomerase merupakan enzim yang memendekkan penutup akhir kromosom-menyebabkan kematian sel-sel kanser yang sebaliknya abadi . Resveratrol menghalang telomerase.
 
Menjaga Kesihatan Menyeluruh



Jom dapatkan VIVIX dengan HARGA MENARIK & KONSULTANSI PERCUMA...

Website : http://myvitamin4u.blogspot.com
FaceBook : Aliff Hashim
Fanpage: Aliff Corner
Phone, sms: 019-5889416/012-5404687
Shaklee ID : 894763


0 comments

Post a Comment

Blog Archive

FEATURED VIDEO

Followers