About Me

My Photo
ALIFALFI
Kami adalah pengedar sah SHAKLEE SID 894763
View my complete profile
Powered by Blogger.

PM/SMS

019-5889416/012-5404687

FANPAGES

ALIFF CORNER

Apa itu Shaklee Advance Joint Health Tablet?


Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang menampilkan kombinasi bahan-bahan yang amat berkesan, yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dihasilkan dari ramuan aktif yang bertindak dengan pantas bagi menyokong makanan kesihatan yang diperlukan oleh sendi-sendi.

Shaklee Advanced Joint Health Tablet mengandungi ekstrak unik Boswellia aktif dengan paten tertunda, ekstrak Jagung dan nutrien penting lain termasuk Zink, Tembaga, Mangan dan Vitamin C untuk membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.


Kajian klinikal mendapati ekstrak boswelia dalam Advanced Joint Health Tablet berkesan dalam masa 5 hari  pengambilan dan ia lebih berkesan berbanding jenama terkemuka Osteo Bi-Flex®1 dalam kategori yang sama.


Anda nak dapatkan vitamin ni? Jika anda seorang yang memiliki kehidupan yang aktif dan sentiasa ingin bebas bergerak, jom hubungi saya segera. Jom dapatkan segera dengan HARGA MENARIK untuk anda, suami/isteri anda, org tua anda dan sesiapa saja orang yang anda sayangi

Sumber: momma twinz vitamin shoppe

Website : http://myvitamin4u.blogspot.com
FaceBook : Aliff Hashim
Phone, sms / whatsapp: 019-5889416/012-5404687
Shaklee ID : 894763

0 comments

Post a Comment

Blog Archive

FEATURED VIDEO

Followers