About Me

My Photo
ALIFALFI
Kami adalah pengedar sah SHAKLEE SID 894763
View my complete profile
Powered by Blogger.

PM/SMS

019-5889416/012-5404687

FANPAGES

ALIFF CORNER

Ada sesiapa yang pernah mengalami buasir atau x pasti sama ada dia sedang mengalami buasir?...Atau tidak tahu simptom-simptom buasir.?..Salah satu simptomnya adalah pendarahan semasa membuang air besar. Itu adalah tanda bahawa saluran membuang najis terluka di bahagian dalam.   
 
APAKAH PUNCA SAKIT BUASIR?
Ketika sembelit, najis keras berkumpul di bahagian hujung usus besar ataupun dubur dan tidak dapat dikeluarkan seperti biasa. Ini akan menyebabkan bahagian perut mengembang lalu kita merasa tidak selesa dan kadang-kala sakit. Apabila ingin membuang air, sembelit boleh menyebabkan bahagian laluan dubur menegang dan boleh mengoyakkan bahagian lapisan dalam dubur.


Hemorrhoid ialah saluran darah yang mengembang di bahagian dubur. Salur ini boleh dijangkiti, menyebabkannya terus mengembang lalu menyebabkan kegatalan dan ketidakselesaan. Keradangan juga boleh berlaku pada hemorrhoid dan boleh menybabkannya pecah lalu berlaku pendarahan dan sakit seperti terbakar.

Sembelit yang berlarutan selalunya boleh menyebabkan hemorrhoid dengan meningkatkan tekanan di bahagian dubur.

BAGAIMANA SET BUASIR SHAKLEE MEMBANTU PESAKIT BUASIR?


OMEGAGUARD : OmegaGuard ialah minyak ikan terbaik yang mengandungi DHA dan EPA.
Ia juga baik untuk sendi/otot ..Pengidap buasir akan mengalami kesakitan akibat daripada tekanan otot dubur ke atas bengkak tersebut sehingga menyebabkan proses pembuangan air besar menjadi amat perit, pedih dan sakit.Jadi, OMEGAGUARD membantu untuk MENGECUTKAN OTOT yang bengkak tersebut.

OSTEMATRIX : Membantu melembutkan najis ,mengurangkan SEMBELIT dan melancarkan PEMBUANGAN AIR BESAR serta memberi keselesaan apabila mengalami luka di bahagian dubur.

ZINC COMPLEX : Disarankan kepada pesakit buasir yang tahapnya lebih tinggi seperti keluar najis bersama darah dan membuang air besar dengan rasa yang sangat perit. ZINC COMPLEX membantu MENYEMBUHKAN LUKA di bahagian dalam dubur dengan lebih cepat.

Ingin Mencuba Set Buasir Shaklee? 
Hubungi saya untuk Konsultasi PERCUMA dan TAWARAN HARGA yang MENARIK !!!

Website : http://myvitamin4u.blogspot.com
FaceBook : Aliff Hashim
Fanpage: Aliff Corner
Phone, sms: 019-5889416/012-5404687
Shaklee ID : 894763

0 comments

Post a Comment

Blog Archive

FEATURED VIDEO

Followers